13 Nisan 2013 Cumartesi

Başkan Durak: Aziz Başkan ile her şey tıkanıyor




İzmir Karşıyaka Belediye Başkanı Cevat Durak, 2014 yılında yapılacak yerel seçimlerde İzmir büyükşehir belediye başkanlığı adayı olabileceğini söyledi. Yeni Asır Gazetesi'ne demeç veren Başkan Durak, Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ile bu işlerin devam etmeyeceğini savunarak, "Sorun, Aziz Başkan'ın toparlayıcı olmamasında. Aziz Başkan ile her şey tıkanıyor." dedi. İki dönemdir üst üste Karşıyaka belediye başkanlığı görevini sürdürdüğünü, partisinin uygun görmesi halinde büyükşehire aday olabileceğini açıklayan Durak, "Ben, Karşıyakalı istediği sürece buradayım. Tabii ki partim büyükşehire uygun görürse. Olmaz diye bir şey demiyorum. Sırası gelince. Şu anda, Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'dur. Bunu konuşmak için çok erken. Beni en çok yıpratan da bu. Hep konuşuldu. Bu yüzden de karşımda bir cephe oluştu." şeklinde konuştu. Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ile yaklaşık 1 yıldır başbaşa görüşmediklerinin altını çizen Cevat Durak, "Ben kendisinden randevu istedim. Belki özel kalemi, sekreterleri ulaştırmıyordur. Geçtiğimiz aralık ayında sözlü olarak randevu istedim. 'Ertesi gün görüşelim' dedi. Ama olmadı. Sonra ben kendisinden yazılı randevu istedim. Bundan genel başkanımızın da haberi var. Randevu olmadı. Tahmin ediyorum, gurur meselesi yaptı." diye konuştu. "İZMİR'DE KAN DEĞİŞİMİNE İHTİYAÇ VAR" Kocaoğlu'nun, İzmir'de görev yapan 8 belediye başkanıyla konuşmamasını ve başkanların imza kampanyası yapmasını değerlendiren Karşıyaka Belediye Başkanı Cevat Durak, kendisinin bu konuda destek olmadığını söyledi. Belediye başkanlarının birbirleriyle kavgalı olduğu bir ortamda seçim kazanılmasının mümkün olmadığını aktaran Durak, "CHP önce kendi içinde birlikteliği sağlamalı. Belediye başkanları bir araya zor geliyorlar. Bir ahenk yok. Mutluluğu Aziz başkanla yakalayacağız dendiği zaman her şey tıkanıyor. Sorun zaten Aziz başkanın toparlayıcı olmamasında. Öncelikle, onun bizi bir araya getirmesi lazım. O sevecenlik, partinin kendisinde de belediye başkanları arasında da yok. O bütünlüğe ihtiyacımız var. İl yönetiminin yapısının değişmesi lazım. Kan değişimlerine ihtiyaç var." dedi. İl yönetiminin de değişmesi gerektiğini iddia eden Cevat Durak, şöyle devam etti: "Bakış açılarının gözden geçirilmesi lazım. Oraya gelen il yöneticileri bir kere belediye başkanlarını itelememeli. Belediye başkanlarına sıcak bakmalı ve sahiplenmeli. Bu partinin başarısı belediye başkanlarının çalışmalarından geçiyor. Belediyelere kol kanat gerilmesi lazım. Sıkıntısı olan belediyelerimiz de olabilir. Onları da tatlı dille uyararak, kazanarak seçimlere hazırlamamız lazım. Bunları başaramazsak başarılı olamayacağız. Eğer ilçelerle savaş yapacaksan, yaralı bir partiliyi seçime nasıl getireceksin? Bütün bunların hepsi ince ve detaylı işler. "adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder